Tussenwoning
Spouwmuurisolatie
1x in de zoveel tijd ga ik alles langs. Daarbij ook de vloer geïsoleerd, de muren, zonnepanelen aangeschaft, nieuwe ramen. Kortom, tijd voor een upgrade van het huis.
Het proces liep goed, de afhandeling iets minder. Toen ze tijdens de spouw kwamen om te laten zien wat ze gingen doen werd er keurig een klein gaatje geboord, dit was netjes. Er werd gezegd dat je van het isoleren niks meer zou zijn. Dit bleek niet helemaal waar, want bij de uitvoering werd er gewoon ‘hup rats’ een boor in de muur gezet, zonder op de plek te letten waar. Het werk was verder oké, maar de aflevering iets minder. Ook het opruimen was slecht.
Geïsoleerd, ja blij, maar proces iets mooier verkocht dan het daadwerkelijk uitvoeren.
Ik heb mijn andere buurman aangeraden om ook mee te doen, dit heeft hij gedaan. Bij hem was het wel netjes afgewerkt, dus hier had ik een beetje de pest over in.
Prima, blij dat een aantal mensen uit de buurt ook meededen en de gemeente dit doet. Ik heb ook met de zonnepanelen informatieavond meegeluisterd, maar besloten om niet in zee te gaan want de partij vond ik niet netjes (beetje te snel pusherig, aangegeven ‘ik heb wel interesse’ maar zonder dat er iemand geweest was al een offerte om mee akkoord te gaan en pas na akkoord zouden ze langs komen. Toen dacht ik: ho ho wacht eens even waar gaat het allemaal over). Kortom, blij dat de gemeente het doet want er blijft zoekwerk bespaard, dat scheelt enorm. Vooral blijven doen, maar ervaring opdoen met feedback en echt iets mee doen!
Communicatie ging goed, orderproces en met subsidieproces bij gemeente aanvragen iets minder. Ik zit zelf in de commerciële wereld dus als iemand iets moet declareren dan krijgt hij van mij een offerte die je kan indienen en goedkeuren. Ik kreeg een printje van de website die ik moest indienen. Ik weet zelf hoe het werkt, maar mensen die wat ouder zijn misschien niet. Uiteindelijk heb ik op mijn vraag van de vakspecialist een soort van factuur gehad, maar die werd juist afgekeurd door de gemeente. Toen heb ik contact opgenomen en gaf de gemeente aan dat het printje voldoende was.
Ja, op de uitvoering na. Ik heb later nog aangegeven dat het niet netjes verlopen was. Dit vonden ze wel vervelend, maar er was niks meer aan te veranderen. Bij anderen gezien waar het wel netjes was gedaan, dus het kan toch wel.
Wij helpen u graag. Ons team zit voor u klaar op maandag van 9.00 tot 19.30 uur en op dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.